Вітаю Вас, Гість
Головна » 2015 » Липень » 31 » Рішення Олексіївської сільської ради від 08.07.15 № 59/2 податок на майно
14:20
Рішення Олексіївської сільської ради від 08.07.15 № 59/2 податок на майно

ОЛЕКСІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА  РАДА

ШОСТОГО СКЛИКАННЯ

П’ЯТДЕСЯТ  ДЕВ’ЯТА СЕСІЯ

 

           

 Р І Ш Е Н Н Я   

 

від  08 липня    2015  року                                                                                    №  59/2

с.  Олексіївка

Про встановлення ставок та пільг  з  податку на майно,

 на території  сільської ради.

 

      З метою забезпечення справляння податку на  майно,   керуючись пунктом 10.3 статті 10, пунктом 12.3.4 статті 12, розділом ХІІ  Податкового кодексу України,  пункт 4 Перехідних положень Закону України « Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи»пунктом 24 частини 1 статі 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні",  Олексіївська сільська рада

                                                        ВИРІШИЛА

 

  1. Податок  на майно  складається з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку  та плати за землю.
  2. Затвердити Положення про порядок справляння податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на території  Олексіївської  сільської ради (Додаток № 1)

       3. Затвердити Положення про порядок справляння  податку на  землю

           на території   Олексіївської  сільської ради (Додаток № 2)

       4. Затвердити  Положення   про порядок справляння транспортного податку на

            території Олексіївської сільської ради  ( Додаток  № 3).

  1. Затвердити ставки податку на майно на території  Олексіївської  сільської ради

( Додаток № 4)

6   Затвердити пільги зі сплати податку на майно, передбачені в Положеннях  «Про 

     порядок  

    «Про  порядок справляння  податку на  землю», «Про порядок справляння     

            транспортного податку  на території   Олексіївської  сільської ради»;

      7    Рішення ввести в дію з 01  січня 2016  року.

      8 .  Оприлюднити прийняте рішення на офіційному інформаційному сайті  

            Білокуракинської районної ради. 

      9.   Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з  

            питань  бюджету та фінансів.

 

 

 

   Сільський голова:                                                              В.М.Носуля

 

 

 

 

 

 

                                                                                              Додаток  № 4

                                                              до рішення сесії  Олексіївської  сільської ради

                                                              № 59/2  від  07  липня 2015 року  

.

                            Розміри ставок податку на майно

                       на території  Олексіївської сільської ради.

 

№ п/п

Ставки податку на майно

1

1,1

 

 

 

 

 

 

1,2

 

 

 

1.3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ставки податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки

Ставки податку для об”єктів житлової та/або нежитлової нерухомості що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб встановлюються за рішенням Олексіївської сільської ради в залежності від місця розташування ( зональності) та типів таких об”єктів нерухомості в розмірі, що не перевищує 2 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування. 

 Ставки податку для фізичних осіб встановлюються в таких розмірах: 

- 0,5 відсотків мінімальної заробітної плати встановленої законом на 1 січня звітного (податкового року) за 1 кв.м бази оподаткування для об”єктів житлової та нежитлової нерухомості

 . Ставки податку для юридичних осіб встановлюються в таких розмірах: 

- 0,5 відсотків мінімальної заробітної плати встановленої законом на 1 січня звітного (податкового року) за 1 кв.м бази оподаткування для об”єктів житлової та нежитлової нерухомості.

2

2.1

 

 

 

2.2

 

 

 

2.3

Ставки податку за земельні ділянки

 Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка  від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь – у розмірі 0,1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

-. Ставка податку встановлюється у розмірі 1 відсотка  від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб'єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності).  

- ставка податку  на земельні ділянки зайняті житловим фондом, індивідуальними гаражами, а також за земельні ділянки, надані для потреб сільськогосподарського виробництва, водного господарства, які зайняті виробничими господарськими та іншими будівлями, встановлюється в розмірі 0,03 відсотка від нормативної грошової оцінки.

 

3

3.1

Ставка  транспортного податку

Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування.

 

 

Сільський голова:                                                  В.М.Носуля

 

                                                                                         

 

 

 

 

 

                                                                 Додаток 1

                                                                 до рішення  Олексіївської сільської ради

                                                                 шостого скликання №  59/2   від 07  липня 2015 р.

 

 ПОЛОЖЕННЯ

про порядок справляння  податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території  Олексіївської сільської ради

 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.

Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки розроблено на підставі Податкового кодексу України. 

2. ПЛАТНИКИ ПОДАТКУ.

2.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової  та/або нежитлової  нерухомості. 

2.2. Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової  нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб: 

а) якщо об’єкт житлової  та/або нежитлової  нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку; 

б) якщо об’єкт житлової та/або  нежитлової  нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом; 

в) якщо об’єкт житлової та/або  нежитлової  нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку. 

3. ОБ’ЄКТ ОПОДАТКУВАННЯ.

3.1. Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та/або нежитлової  нерухомості, в тому числі його частка. 

3.2. Не є об’єктом оподаткування: 

а) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого  самоврядування а також організацій створених ними в установленому порядку що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є не прибутковими (їх спільній власності); 

б) об'єкти житлової та нежитлової  нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов'язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки; 

в) будівлі дитячих будинків сімейного типу; 

г) гуртожитки ;

г) житлова нерухомість не придатна для проживання в тому числі у зв”язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської ради;

 

д) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину. 

е) об”єкти нежитлової нерухомості, які використовуються субєктами господарювання малого та середнього бізнесу, що проводять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

є) будівлі промисловості. Зокрема виробничі корпуси цехи, складські приміщення промислових підприємств;

ж) будівлі споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

з) об”єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.

4. БАЗА ОПОДАТКУВАННЯ.

4.1. Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток. 

4.2. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової  нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється  контролюючим органом державної податкової служби на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надається органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або напідставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

4.3. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової  нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи з загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт. 

 

5. ПІЛЬГИ ІЗ СПЛАТИ ПОДАТКУ.

5.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової  нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується: 

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на  60 кв. метрів; 

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів; 

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів. 

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік). 

 

5.2.Олексіївська  сільська рада встановлює   пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів житлової та/або нежитлової  нерухомості, що перебувають у власності фізичних або юридичних  осіб або релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями). 

Пільги з податку, що сплачується на території ради з об”єктів  житлової нерухомості для фізичних осіб надаються згідно пункту 5.1 цього Положення.

Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об”єктів  житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на

- об”єкт / об”єкти  оподаткування якщо площа такого/таких об”єктів об”єктів перевищує п”ятикратний розмір неоподаткованої площі затвердженої рішенням ради;

- об”єкти оподаткування що використовуються їх власниками з метою одержання доходів ( здаються в оренду, лізінг, позичку, використовуються в підприємницькій діяльності)

 Пільги з податку що сплачуються на відповідній території з об”єктів не житлової нерухомості встановити в залежності від майна, а саме :

- господарські ( присадибні) будівлі- допоміжні ( нежитлові) приміщення до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, навіси, котельні, бойлерні, транформаторні підстанції тощо.

Орган місцевого самоврядування до 1 лютого поточного року подає до відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням об’єкта житлової нерухомості відомості стосовно пільг, наданих ними відповідно до абзацу першого і другого цього підпункту. 

6. СТАВКА ПОДАТКУ.

6.1. Ставки податку для об”єктів житлової та/або нежитлової нерухомості що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб встановлюються за рішенням   Олексіївської сільської ради в залежності від місця розташування ( зональності) та типів таких об”єктів нерухомості в розмірі, що не перевищує 2 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування. 

6.2. Ставки податку для фізичних осіб встановлюються в таких розмірах: 

- 0,5 відсотків мінімальної заробітної плати встановленої законом на 1 січня звітного (податкового року) за 1 кв.м бази оподаткування для об”єктів житлової та нежитлової нерухомості

 6.3. Ставки податку для юридичних осіб встановлюються в таких розмірах: 

- 0,5 відсотків мінімальної заробітної плати встановленої законом на 1 січня звітного (податкового року) за 1 кв.м бази оподаткування для об”єктів житлової та нежитлової нерухомості.

 

7. ПОДАТКОВИЙ ПЕРІОД.

Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року. 

 

8. ПОРЯДОК ОБЧИСЛЕННЯ СУМИ ПОДАТКУ.

8.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості  які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника  такої нерухомості  у такому порядку: 

а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється виходячи із бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів "а" або "б" підпункту 5.1. пункту 5 цього положення,  та  відповідної ставки податку; 

б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного виду, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпунктів "а" або "б"  підпункту 5.1. пункту 5 цього положення, та відповідної ставки податку; 

в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до пункту "в" підпункту 5.1. пункту 5  цього положення, та відповідної ставки податку; 

г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів 2 і 3 цього підпункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів житлової нерухомості.

д) обчислення сум податку з об”єкта/об”єктів нежитлової нерухомості які перебувають у власності фізичних осіб здійснюються контролюючим органом за місцем податкової адреси ( місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об”єктів нежитлової нерухомості та пільги органів місцевого самоврядування з неоподаткованої площі таких об”єктів( господарські ( присадибні ) будівлі ) та відповідної ставки податку. 

8.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з підпунктом 8.1 пункту 8 цього положення, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та /або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком). 

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.   

Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та /або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику. 

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів. 

8.3. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо: 

об’єктів житлової та/або нежитлової  нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку; 

розміру житлової та/або нежитлової  нерухомості . що перебувають у власності платника податку; 

права на користування пільгою із сплати податку; 

розміру ставки податку; 

нарахованої суми податку. 

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення(рішення) вважається скасованим ( відкликаним)

8.4. Органам державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органам, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб зобов”язані  щоквартально, у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати  контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об’єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. 

8.5. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому  органу за місцезнаходженням об'єкта/об”єктів  оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально. 

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або не житлової нерухомості декларація юридичною особою платником подається протягом 30 календарних днів  з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий обєкт.

9. ПОРЯДОК ОБЧИСЛЕННЯ СУМ ПОДАТКУ В РАЗІ ЗМІНИ ВЛАСНИКА ОБ’ЄКТА ОПОДАТКУВАННЯ ПОДАТКОМ.

У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника — починаючи з місяця, в якому виникло право власності. 

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності. 

10. ПОРЯДОК СПЛАТИ ПОДАТКУ.

Податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об”єктів  оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України. 

Фізичні особи можуть сплачувати податок у сільській та селищній місцевості через каси сільських (селищних) рад за квитанцією про прийняття податків і зборів. 

11. СТРОКИ СПЛАТИ ПОДАТКУ.

Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується: 

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення; 

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації. 

12. К О Н Т Р О Л Ь. 

Контроль за правильністю нарахування, повнотою та своєчасністю сплати збору здійснює Білокуракинске  відділення Сватівської  ОДПІ  в Луганській  області. 

 

      Сільський голова:                                            В.М.Носуля

 

 

                                                                                  

 

                                                                 Додаток 2

                                                                до рішення Олексіївської сільської ради

                                                                 шостого скликання № 59/2     від 07 липня.2015 р.

 

                                                           ПОЛОЖЕННЯ

                                    про порядок справляння  податку на  землю

                                         на території  Олексіївської сільської ради

 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.

Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки розроблено на підставі Податкового кодексу України. 

2. Платники земельного податку

2.1. Платниками податку є:

2.1.1 власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);

2.1.2 землекористувачі. 2

2.2. Особливості справляння податку суб'єктами господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, встановлюються главою 1 розділу XIV цього Кодексу. (Із змінами і доповненнями, внесеними згідно із законами України від 04.11.2011 р. N 4014-VI, від 28.12.2014 р. N 71-VIII)

3. Об'єкти оподаткування земельним податком

3.1. Об'єктами оподаткування є:

3.1.1. земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні;

3.1.2. земельні частки (паї), які перебувають у власності. (Із доповненнями, внесеними згідно із Законом України від 28.12.2014 р. N 71-VIII)

4. База оподаткування земельним податком

4.1. Базою оподаткування є:

4.1.1. нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом;

4.1.2. площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

  5. Оподаткування земельних ділянок, наданих на землях лісогосподарського призначення (незалежно від місцезнаходження) земельним податком

5.1. Податок за лісові землі справляється як складова рентної плати, що визначається податковим законодавством.

5.2. Ставки податку за один гектар нелісових земель, які надані у встановленому порядку та використовуються для потреб лісового господарства, встановлюються відповідно до пункту 6  цього Положення.

6. Ставка земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження).

6.1. Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка  від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь – у розмірі 0,1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки. 6.2. Ставка податку встановлюється у розмірі 1 відсотка  від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб'єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності).  

6.3 ставка податку  на земельні ділянки зайняті житловим фондом, індивідуальними гаражами, а також за земельні ділянки, надані для потреб сільськогосподарського виробництва, водного господарства, які зайняті виробничими господарськими та іншими будівлями, встановлюється в розмірі 0,03 відсотка від нормативної грошової оцінки.

 7. Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб

7.1. Від сплати податку звільняються:

7.1.1. інваліди першої і другої групи;

7.1.2. фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;  .

7.1.3. пенсіонери (за віком);

7.1.4. ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";

7.1.5. фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

7.2. Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб пунктом 7.1 цього положення  поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:

7.2.1. для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектари; 7.2.2. для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах - не більш як 0,25 гектара, в селищах - не більш як 0,15 гектара, в містах - не більш як 0,10 гектара;

7.2.3. для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0,10 гектара;

7.2.4. для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара;

7.2.5. для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара.

7.3. Від сплати податку звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи .

8. Пільги щодо сплати податку для юридичних осіб

8.1. Від сплати податку звільняються:

8.1.1. санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів;

8.1.2. громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці. Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який надається уповноваженим органом відповідно до Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні". У разі порушення вимог цієї норми зазначені громадські організації інвалідів, їх підприємства та організації зобов'язані сплатити суми податку за відповідний період, проіндексовані з урахуванням інфляції, а також штрафні санкції згідно із законодавством;

8.1.3. бази олімпійської та паралімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

8.1.4.парки державної та комунальної власності,

8.1.5. органи державної влади та органи місцевого самоврядування , органи прокуратури, МВС, заклади, установи та організації для реабілітації, лікування та оздоровлення хворих, військові формування, утворені відповідно до законів України, Збройні Сили України та Державна прикордонна служба України, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;

8.1.6 дошкільні та загально-освітні навчальні заклади незалежно від форм власності і джерел фінансування, заклади культури, науки, освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або  місцевого бюджетів.

 

9. Земельні ділянки, які не підлягають оподаткуванню земельним податком

9.1. Не сплачується податок за:

9.1.1. сільськогосподарські угіддя зон радіоактивно забруднених територій, визначених відповідно до закону такими, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зон відчуження, безумовного (обов'язкового) відселення, гарантованого добровільного відселення і посиленого радіоекологічного контролю), і хімічно забруднених сільськогосподарських угідь, на які запроваджено обмеження щодо ведення сільського господарства;

9.1.2. землі сільськогосподарських угідь, що перебувають у тимчасовій консервації або у стадії сільськогосподарського освоєння;

9.1.3. земельні ділянки державних сортовипробувальних станцій і сортодільниць, які використовуються для випробування сортів сільськогосподарських культур;

9.1.4. землі дорожнього господарства автомобільних доріг загального користування - землі під проїзною частиною, узбіччям, земляним полотном, декоративним озелененням, резервами, кюветами, мостами, штучними спорудами, тунелями, транспортними розв'язками, водопропускними спорудами, підпірними стінками, шумовими екранами, очисними спорудами і розташованими в межах смуг відведення іншими дорожніми спорудами та обладнанням, а також землі, що знаходяться за межами смуг відведення, якщо на них розміщені споруди, що забезпечують функціонування автомобільних доріг, а саме:

 а) паралельні об'їзні дороги, поромні переправи, снігозахисні споруди і насадження, протилавинні та протисельові споруди, вловлюючі з'їзди, захисні насадження, шумові екрани, очисні споруди;

б) майданчики для стоянки транспорту і відпочинку, склади, гаражі, резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, комплекси для зважування великогабаритного транспорту, виробничі бази, штучні та інші споруди, що перебувають у державній власності, власності державних підприємств або власності господарських товариств, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі;

9.1.5. земельні ділянки сільськогосподарських підприємств усіх форм власності та фермерських (селянських) господарств, зайняті молодими садами, ягідниками та виноградниками до вступу їх у пору плодоношення, а також гібридними насадженнями, генофондовими колекціями та розсадниками багаторічних плодових насаджень;

9.1.6. земельні ділянки кладовищ, крематоріїв та колумбаріїв;

9.1.7. земельні ділянки, на яких розташовані дипломатичні представництва, які відповідно до міжнародних договорів (угод), згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, користуються приміщеннями та прилеглими до них земельними ділянками на безоплатній основі;

9.1.8. земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку.    

10. Особливості оподаткування платою за землю

10.1.  органи місцевого самоврядування встановлюють ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території. Органи місцевого самоврядування до 25 грудня року, що передує звітному, подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки рішення щодо ставок земельного податку та наданих пільг зі сплати земельного податку юридичним та/або фізичним особам. Нові зміни щодо зазначеної інформації надаються до 1 числа першого місяця кварталу, що настає за звітним кварталом, у якому відбулися зазначені зміни.

10.2. Якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право. У разі втрати права на пільгу протягом року податок сплачується починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому втрачено це право.

10.3. Якщо платники податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території. Ця норма не поширюється на бюджетні установи у разі надання ними будівель, споруд (їх частин) в тимчасове користування (оренду) іншим бюджетним установам, дошкільним, загальноосвітнім навчальним закладам незалежно від форм власності і джерел фінансування.

11. Податковий період для плати за землю

11.1. Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік

11.2. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).  ) 12. Порядок обчислення плати за землю

12.1. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно у сфері будівництва, щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.  

12.2. Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

12.3. Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов'язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

12.4. За нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним. У разі зміни протягом року об'єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

12.5. Нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку визначеному статтею 58 цього Кодексу. У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому у нового власника виникло право власності. У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

12.6. За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у спільній власності кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується з урахуванням прибудинкової території кожному з таких осіб: 1) у рівних частинах - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділена в натурі, або одній з таких осіб-власників, визначеній за їх згодою, якщо інше не встановлено судом; 2) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній частковій власності; 3) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності і поділена в натурі. За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у користуванні кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується кожному з них пропорційно тій частині площі будівлі, що знаходиться в їх користуванні, з урахуванням прибудинкової території. земельного податку, відповідними державними органами набирають чинності з 01.01.2012 р.)

12.7. Юридична особа зменшує податкові зобов'язання із земельного податку на суму пільг, які надаються фізичним особам відповідно до пункту 281.1 статті 281 цього Кодексу за земельні ділянки, що знаходяться у їх власності або постійному користуванні і входять до складу земельних ділянок такої юридичної особи. Такий порядок також поширюється на визначення податкових зобов'язань із земельного податку юридичною особою за земельні ділянки, які відведені в порядку, встановленому Законом України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" для безоплатного паркування (зберігання) легкових автомобілів, якими керують інваліди з ураженням опорно- рухового апарату, члени їх сімей, яким відповідно до порядку забезпечення інвалідів автомобілями передано право керування автомобілем, та законні представники недієздатних інвалідів або дітей-інвалідів, які перевозять інвалідів (дітей-інвалідів) з ураженням опорно- рухового апарату.  

13. Строк сплати плати за землю

13.1. Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

13.2. Облік фізичних осіб - платників податку і нарахування відповідних сум проводяться щороку до 1 травня.

13.3. Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

13.4. Податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

13.5. Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення. Фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад за квитанцією про приймання податкових платежів. Форма квитанції встановлюється у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.

13.6. При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

13.7. У разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами, податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).

13.8. Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.

14. К О Н Т Р О Л Ь. 

Контроль за правильністю нарахування, повнотою та своєчасністю сплати збору здійснює Білокуракинске  відділення Сватівської  ОДПІ  в Луганській  області. 

 

 

      Сільський голова:                                             В.М.Носуля

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                 Додаток 3

                                                                          до рішення  Олексіївської сільської ради 

                                                                          шостого скликання № 59/2 від 07 липня  2015р.

 

 

                                                        ПОЛОЖЕННЯ

                          Про порядок справляння транспортного податку

  1. Положення розроблено у відповідності до ст.12,.267 Податкового кодексу України.
  1. Платники податку

1.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 цього положення є  об'єктами оподаткування.

3. Об'єкт оподаткування

3.1. Об'єктом оподаткування є легкові автомобілі, які використовувалися до 5 років і мають об'єм циліндрів двигуна понад 3000 куб. см.

4. База оподаткування

4.1. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 цього Положення.

5.Ставка податку.

5.1 Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до підпункту 3.1 3 цього Положення.

6. Податковий період

6.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

7. Порядок обчислення та сплати податку

7.1. Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

7.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року). Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності. Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об'єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

7.3. Органи внутрішніх справ зобов'язані до 1 квітня 2015 року подати контролюючим органам за місцем реєстрації об'єкта оподаткування відомості, необхідні для розрахунку податку. З 1 квітня 2015 року органи внутрішніх справ зобов'язані щомісячно, у 10-денний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем реєстрації об'єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця. Форма подачі інформації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової політики.

7.4. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об'єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально. Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

7.5. У разі переходу права власності на об'єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об'єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об'єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

7.6. За об'єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

8. Порядок сплати податку

8.1. Податок сплачується за місцем реєстрації об'єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

9. Строки сплати податку

9.1. Транспортний податок сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації

          К О Н Т Р О Л Ь. 

Контроль за правильністю нарахування, повнотою та своєчасністю сплати збору здійснює Білокуракинське відділення Сватівської  ОДПІ  в Луганській  області. 

 

 

      Сільський голова:                                             В.М.Носуля

 

Переглядів: 48 | Додав: Несквик | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0