Вітаю Вас, Гість
Головна » 2018 » Липень » 24 » Проект рішення районної ради Про затвердження тарифів на роботи та послуги, що виконуються КП Білокуракинське РБТІ
11:50
Проект рішення районної ради Про затвердження тарифів на роботи та послуги, що виконуються КП Білокуракинське РБТІ

Проект

БІЛОКУРАКИНСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

ТРИДЦЯТЬ П’ЯТА СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

 

__________.2018                                                                                                    № 35/___

смт. Білокуракине

 

Про затвердження тарифів на роботи та послуги

з інвентаризації нерухомого майна та інші роботи,

що виконуються Комунальним підприємством

«Білокуракинське районне бюро технічної інвентаризації»

 

 

            Розглянувши клопотання Комунального підприємства «Білокуракинське районне бюро технічної інвентаризації» від 09.07.2018 № 77, відповідно ст. 36 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», керуючись ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» районна рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити вартість одної нормо-години на роботи та послуги, що виконуються Комунальним підприємством «Білокуракинське районне бюро технічної інвентаризації» згідно калькуляції (додається).
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань комунальної власності, будівництва, житлово-комунального господарства, транспорту та зв’язку.

Голова районної ради                                                         К.І. Бондаренко

 

Додаток

до рішення районної ради

від ______ 2018 № 35/___

                                                                          Калькуляція

вартості одної норми часу на роботи та послуги, що виконуються

КП «Білокуракинське районне бюро технічної інвентаризації»

на 2018 рік

 

  1. Годинна тарифна ставка виконавця на 2018 рік

4301 х 12 : 1993 = 25.90

  1. Вартість 1 години роботи виробничого персоналу БТІ.

Статті калькуляції:

Виконавець

Основна заробітна плата

25.90

Нарахування на заробітну плату 22%

5.70

Загальногосподарські

 

508296 : 12 : 4301 : 6 х 25,90

42.51

Собівартість

74.11

Рентабельність 10%

7.41

Оптова ціна

81.52

ПДВ

16.30

Відпускна ціна

97.82

де: 4301 - середньомісячна тарифна ставка виконавця;

12 - кількість місяців у році;

1993 - норма тривалості робочого часу у 2018 році;

508296 - розмір загальногосподарських витрати на 2018 рік;

6 - кількість виконавців

Керуючий справами

виконавчого апарату районної ради                                            С.А. Косяченко

 

Аналіз регуляторного впливу

до проекту регуляторного акту рішення Білокуракинської районної ради

«Про затвердження тарифів на роботи та послуги з інвентаризації нерухомого майна та інші роботи, що виконуються Комунальним підприємством «Білокуракинське районне бюро технічної інвентаризації»

 

  1. Визначення проблеми, яку планується розв’язати шляхом державного регулювання.

Діючі сьогодні нормативно-правові акти, які врегульовують вирішення питань у сфері житлово-комунального господарства, передбачають основним пріоритетом забезпечення споживачів якісними послугами відповідно до встановлених норм і правил, зокрема з технічної інвентаризації нерухомого майна.

Неналежна якість та несвоєчасне надання послуг з технічної інвентаризації нерухомого майна значною мірою залежать від розмірів тарифів на вказані послуги.

КП Білокуракинське РБТІ, керуючись ст.31, ст.34 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 року за №1548 зі змінами та доповненнями «Про встановлення повноважень виконавчої влади та виконання органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», надає на розгляд та затвердження вартість 1-ї нормо-години на виконання послуг з технічної інвентаризації нерухомого майна. Згідно розрахунку (калькуляції) вартість 1-ї нормо-години становить 97,82 грн. (у т.ч. ПДВ 16,30 грн.).

Необхідність перегляду діючого регуляторного акта зумовлена тим, що діючий тариф (52,28 грн.) на роботи та послуги, які виконує бюро технічної інвентаризації, не забезпечує нормативного рівня рентабельності, оскільки зміни в економіці країни та в законодавстві, зростання цін на енергоносії, товари та послуги, зростання розміру мінімальної заробітної плати більш ніж на 400%, негативно вплинули на результати фінансово-господарчої діяльності та призвели до значного погіршення фінансових показників підприємства. Попереднє затвердження вартості 1-ї нормо-години послуг з інвентаризації нерухомого майна відбулося у 2010 році, розмір мінімальної заробітної плати на той час складав 869,00 гривень. З 01.01.2018 року розмір мінімальної заробітної плати становить 3723,00 гривень. Відповідно зросли і нарахування на заробітну плату. На даний час підприємство вичерпало всі можливі ресурси щодо економії витрат, як наслідок, за підсумками 2017 року, підприємство спрацювало з рівнем рентабельності 3,9%.

 

         Порівняльна таблиця основних показників витрат

№п/п

Показники

од. виміру

на 2010р. (грн.)

на 2018р. (грн.)

Підвищення

1.

Розмір мінімальної заробітної плати

грн.

869,00

3723,00

4,3 рази

2.

Електроенергія

кВт/год

0,64280

2,52006

3,9 рази

3.

ПММ (бензин А-92)

л

6,125

25,50

4,2 рази

4.

Ватман

шт.

1,50

5,50

3,7 рази

                                                 2. Визначення цілей державного регулювання

Прийняття даного регуляторного акту та встановлення економічно обґрунтованого розміру плати за послуги, які надаються КП Білокуракинське РБТІ, надасть можливість вчасно виплачувати заробітну плату, сплачувати податки до бюджету, ремонтувати та поновлювати основні фонди підприємства.

Діючий тариф з 2010 року, грн. (у т.ч. ПДВ)

Пропозиція, грн.

(у т.ч. ПДВ)

Підвищення до діючого тарифу, рази

52,28

97,82

1,9

 

Основними цілями прийняття даного регуляторного акту є:

  • приведення тарифів на послуги БТІ до економічно обґрунтованого рівня, що відповідатиме витратам підприємства;
  • стабілізація фінансового стану та беззбиткова робота КП Білокуракинське РБТІ;
  • поліпшення якості та скорочення термінів надання послуг БТІ;
  • збільшення надходжень до державного та місцевого бюджетів від сплачених підприємством податків та соціальних платежів;
  • отримання додаткових коштів на оновлення та реконструкцію основних фондів підприємства;
  • поліпшення умов праці виробничого персоналу БТІ.

3. Оцінка альтернативних способів досягнення встановлення цілей

Зазначена форма державного регулювання не має альтернативи, оскільки залишення існуючої ситуації без змін призведе до збитковості та податкового банкрутства підприємства. Згідно ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення» Кабінет Міністрів України здійснює державне регулювання цін, визначає повноваження органів виконавчої влади щодо формування, встановлення та застосування цін.

Постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 року №1548 зі змінами та доповненнями «Про встановлення повноважень виконавчої влади та виконання органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» районні ради регулюють (встановлюють) тарифи на інвентаризацію нерухомого майна. Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан підприємства, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Прийняття цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дати набуття чинності.

                                                       4. Опис механізмів розв’язання проблеми

Механізмом, який забезпечить розв’язання зазначеної проблеми, є встановлення нових граничних рівнів тарифів на виконання робіт (послуг), що надаються КП Білокуракинське РБТІ у розмірі для споживачів – 97,82 грн. (у т.ч. ПДВ 16,30 грн.), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року за № 1548 “Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)” зі змінами та доповненнями.

Як засвідчив аналіз діяльності підприємства за 2017 рік, при діючих тарифах (2010 року) підприємство має рентабельність 3,9%, що є дуже низьким показником прибутковості підприємства, а тариф, що пропонується, дасть можливість суб’єкту господарювання отримувати прибуток на рівні 10% рентабельності і вище.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту

Виконання вимог даного регуляторного акту не потребує додаткових витрат та коштів державного, обласного та місцевого бюджетів, а також не потребує додаткових витрат на здійснення контролю та виконання даного регуляторного акту.

Прийняття регуляторного акту дасть можливість запобігти необґрунтованому та самовільному підвищенню тарифів, оскільки розрахунки для запропонованого тарифу розглядаються відповідними органами, які дають своє погодження, також розпорядження щодо підвищення тарифів повинно пройти процедуру регуляторного акту згідно діючого законодавства України.

 

Директор

КП Білокуракинське РБТІ                                                             П.М. Ларін

 

Переглядів: 11 | Додав: Несквик | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0