Вітаю Вас, Гість
Головна » 2015 » Травень » 6 » Проект рішення Просторівської сільської ради Про встановлення нових тарифів на водопостачання для населення приватного сектору села Просто
13:16
Проект рішення Просторівської сільської ради Про встановлення нових тарифів на водопостачання для населення приватного сектору села Просто

                                                         ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 

                                       ПРОСТОРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

                             _____________________ сесія шостого скликання

 

від «____»_____________ ____ року                          Рішення № _____

село Просторе

--------------------------------------------------

«Про встановлення нових тарифів на

водопостачання для населення приватного

сектору села Просторе»

--------------------------------------------------------

 

 

                  На виконання Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року, з метою приведення у відповідність з економічно обґрунтованими витратами розрахунків, щодо забезпечення належного надання населенню послуг з водопостачання в селі Просторе та для спонукання споживачів до встановлення засобів обліку води. Просторівська сільська рада виносить на розгляд проект рішення «Про затвердження нових тарифів на водопостачання для населення приватного сектору с. Просторе» керуючись ст.. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Просторівська сільська рада

 

 

 

                                             В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Розробити аналіз регуляторного впливу та звіт про відстеження результативності регуляторного акту проекту рішення «Про встановлення нових тарифів на водопостачання для населення приватного сектору с. Просторе» згідно додатків 1.
  2. Поштова адреса розробника проекту: 92230, Луганська область, Білокуракинський район, село Просторе, вул.. Леніна, буд. 106; тел.. 9-51-39.
  3. Спосіб оприлюднення регуляторного акту та налізу регуляторного впливу та звітом відстеження результативності буде оприлюднений на офіційному сайті Білокуракинської районної ради. Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акту становить 1 місяць з дня оприлюднення проекту рішення, аналізу його регуляторного впливу та звіту відстеження результативності.
  4. Спосіб надання зауважень та пропозицій – письмово за адресою:  92230, Луганська область, Білокуракинський район, село Просторе, вул.. Леніна, 106.

 

 

 

 

                     Сільський голова:                                                Л. М. Костюченко

                                                                       Затверджено додаток № 1

                                                                      рішенням № _____сесії шостого скликання

                                                                       від «____» ________________ 2015 року

 

 

            Згідно Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України від 27. 06. 2008 року № 190, БДН В.2.2-1-95, БНіП 2.04.02-84, Постанови КМУ № 630, від 21 липня 2005 року, з метою приведення оплати послуг населенням за водопостачання у відповідність з економічно обґрунтованими витратами, в умовах різкого зростання цін на енергоносії, та в цілях економного використання водних ресурсів, щоб спонукати населення до встановлення засобів обліку води  ДП АПК «УкрАгроСтар» просить затвердити для споживачів приватного сектору тариф, який включає:

  1. Норма використання води на 1 людину 4,5 куб.м./місяць (150 л/добу)
  2. Норми відпуску води для ведення підсобного господарства:
  1. Утримання худоби (літрів на 1 добу на 1 голову):
  • Корова – 80
  • Молодняк ВРХ – 30
  • Кінь – 80
  • Свиня доросла – 25
  • Поросята до 4-х місяців – 15
  1. Поливання (літрів на м.кв. на добу)
  • присадибні ділянки – 5
  • миття легкового автотранспорту – 300

 

       Згідно БНіПу  02.04.2002-84 при  відсутності даних про площі питоме середньодобове використання води на полив на одного жителя належить приймати на 50-90 л/добу (в середньому – 70)

      Без урахування худоби і миття автотранспорту – 6,6м.куб. х 8,58 грн. = 56,63 грн/особу в місяць.

 

 

Сільський голова:                                                             Л. М. Костюченко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                   АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ

 

        Проект рішення сесії Просторівської сільської ради Білокуракинського району Луганської області «Про встановлення нових тарифів на водопостачання для населення приватного сектору села Просторе».

 

  1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин.

      Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання з боку Просторівської сільської ради полягає у недостатності коштів, які отримує ДП АПК «УкрАгроСтар» від споживачів, що користуються послугами з водопостачання, а саме дохід підприємства не забезпечує відшкодування фактичних витрат на надання цих послуг.

      Існуючий тариф на даний час не забезпечує повного відшкодування вартості виробництва послуг і відшкодовує лише 50% необхідних витрат з водопостачання. Фінансовий стан підприємства не дає можливості виконувати необхідні планово-попереджувальні та профілактичні ремонтні роботи, немає можливості замінити застаріле, неефективне обладнання на більш економічне, таке, що зменшить енергоємність виробництва.

     Про те самим головним є те, що всі ці фактори ставлять під загрозу якість питної води та екологічну безпеку довкілля, так як об’єкти водопостачання є об’єктами стратегічної важливості.

       Основні причини збитковості підприємства:

  • чинне регулювання органів місцевого самоврядування суперечить вимогам Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004 року № 1875-IV, ст.. 31 п. 3 в якій визначено, що органи місцевого самоврядування затверджують ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги в розмірі економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво; п. 4,5,6 ст. 31 цього Закону не допускають затвердження цін/тарифів нижчими від розміру економічно обґрунтованих витрат без відповідного відшкодування з бюджету;
  • витрати на послуги водопостачання зросли через інфляційні процеси в державі: за період, що минув значно подорожчали паливно-мастильні матеріали, збільшилася вартість електроенергії, зріс розмір мінімальної заробітної плати, зросли ставки податків та зборів та ін..;
  • фінансовий стан підприємства ускладнює велика дебіторська заборгованість.

    Всі ці фактори вплинули на необхідність негайно розпочати процес поетапного доведення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення до економічно обґрунтованого рівня.

      Враховуючи вище викладене підприємством пропонується наступна зміна тарифів:

                                         ПРОПОНОВАНІ ТАРИФИ:

Водопостачання в місяць 8,58 грн/ м. куб.

      Тарифи на послуги формуються згідно вимог «Порядку формування тарифів на послуги централізованого водопостачання та водовідведення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №  959 від 12.07.2006 року зі змінами та доповненнями.

         Показники враховано в діючих тарифах на 2008 рік. Враховано в розрахунках тарифу на 2014 рік Збільшення витрат підприємства:

  1. Паливно-мастильні матеріали (А-92) грн../літр6,2\20,8 -335%
  2. Мінімальна заробітна плата   515грн.-1218грн.-235%
  3. Електроенергія грн./кВт.год. 0,7015-1,6813-240%

                     Враховуючі подорожчання ремонтних матеріалів та запасних частин на 135-235%, середній відсоток збільшення витрат  по підприємству складає - 145%.

          Дана проблема призводить до заборгованості підприємства по розрахункам з робітниками по заробітній платі, заборгованості по податкам та зборам до бюджету, заборгованості за енергоносії, скорочення чисельності працюючих, що ставить під загрозу надання послуг з водопостачання споживачам села Просторе.

  1. Цілі державного регулювання.

Метою регуляторного акту є:

  • надання життєво-необхідних якісних послуг з водопостачання населенню села Просторе;
  • беззбиткова діяльність ДП АПК «УкрАгроСтар» відповідно до вимог Господарського кодексу України та ст.. 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004 року № 1875-IV.

       Реалізація мети передбачає установлене економічно обґрунтованих тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення.

       Негативною оцінкою впливу зовнішніх факторів на дію цього регуляторного акту є можливе зниження рівня платіжної спроможності певної категорії населення, для яких підвищення тарифу суттєво вплине на сімейний бюджет. З іншого боку збільшиться категорія населення, що зможе отримати субсидію на житлово-комунальні послуги, а на споживачів, що вже користується субсидією, дана проблема не справлятиме негативний вплив.

  1. Опис механізмів і заходів, які забезпечать роз’яснення проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акту.

     Принципи та способи досягнення цілей регулювання:

регулювання побудовано відповідно до принципів регуляторної політики;

розрахунок тарифів проводиться відповідно до «Порядку формування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2006 року № 959 зі змінами.

  1. Обґрунтування можливості досягне визначення цілей у разі прийняття регуляторного акту. Вплив зовнішніх факторів на дію регуляторного акту.

      На дію регуляторного акту можуть вплинути зміни в чинному законодавстві. Вплив може мати як негативний так і позитивний характер.

   Основним ризиком, який може негативно вплинути на дію цього регуляторного акту є подальше підвищення тарифів на електроенергію, зміна рівня мінімальної заробітної плати, матеріалів, реагентів, інших статей собівартості надання послуг, та зміна законодавства в галузі житлово-комунального господарства.

     Оцінка можливості впровадження та виконання вимог акта.

     Можливість встановлення економічно обґрунтованих тарифів для І, ІІ та ІІІ груп споживачів дозволить підприємству надавати споживачам якісні послуги у повному обсязі, знизити рівень збитковості підприємства, утримувати основні засоби у належному стані, своєчасно сплачувати податки та збори, заробітну плату працівникам, розраховуватися за енергоносії, теплопостачання та ін..

     Державний нагляд та контроль за додержанням вимог акта.

     Державний нагляд та контроль за додержанням вимог акта визначається наданням висновків щодо розрахунків економічно обґрунтованих планових витрат на послуги з водопостачання та водовідведення Державною інспекцією з контролю за цінами або її територіальними органами.

  1. Обґрунтування строку дії регуляторного акту.

     Термін дії запропонованого регуляторного акту – необмежений, з можливістю внесення до нього  змін та його відміни у разі зміни чинного законодавства та у інших необхідних випадках.

  1. Визначення показників результативності регуляторного акту та заходи, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акту.

     Для відстеження регуляторного акту використовуються статистичні показники:

  • показники прибутковості та збитковості підприємства.

               Строк дії регуляторного акту може бути обмежений при різкому підвищенні вартості електроенергії, матеріалів, мінімальної заробітної плати, податків та інших чинників, які приведуть до підвищення собівартості послуг.

               Очікуються такі показники результативності: складання анкет, проведення анкетування фізичних осіб, представник в бюджетних установ суб’єктів підприємницької діяльності; підведення підсумків анкетування; аналіз результатів анкетування.

               Базове відстеження результативності регуляторного акту – до набрання актом чинності.

              Повторне відстеження результативності регуляторного акту – буде проведено через рік після набрання чинності регуляторного акту.

              Група осіб, що відбиратимуться для участі у відповідному опитуванні, складатиметься з фізичних осіб, представник в бюджетних установ суб’єктів підприємницької діяльності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         Повідомлення про оприлюднення регуляторного акту проекту рішення сесії Просторівської сільської ради «Про встановлення тарифів на надання комунальних 

                                      послуг населенню села Просторе»

 

 

                                            Просторівська сільська рада

                         Білокуракинського району Луганської області

                                                           РІШЕННЯ

 

        Про встановлення тарифів надання комунальних послуг населенню села 

                                                           Просторе

 

        Розглянувши клопотання директора ДП АПК «УкрАгроСтар» Ахтирець Галини Іванівни щодо встановлення тарифів на надання комунальних послуг, приймаючи до уваги надані калькуляції витрат з надання комунальних послуг, на виконання Закону України «Про засади держаної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року, з метою одержання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, відповідно до Закону України «Про  житлово-комунальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Просторівська сільська рада

 

                                                           ВИРІШИЛА:

 

  1. Розробити аналіз регуляторного впливу та звіт про відстеження результативності регуляторного акту проекту рішення «Про встановлення тарифів на надання комунальних послуг населенню села Просторе» згідно додатків 1,2.
  2. Поштова адреса розробника проекту: 92230, Луганська область, Білокуракинський район, село Просторе, вул.. Леніна, 106, тел.. 9-51-39.
  3. Спосіб оприлюднення регуляторного акту та аналізу регуляторного впливу: Проект регуляторного акту з відповідним аналізом регуляторного впливу та звітом відстеження результативності буде оприлюднений на офіційному сайті Білокуракинської районної ради. Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акту становить місяць з дня оприлюднення проекту рішення, аналізу його регуляторного впливу та звіту відстеження результативності.
  4. Спосіб надання зауважень та пропозицій – письмово за адресою: 92230, Луганська область, Білокуракинський район, село Просторе, вул.. Леніна, 106, тел.. 9-51-39.

 

 

 

Сільський голова:                                                     Л. М. Костюченко

Переглядів: 695 | Додав: Несквик | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0