Вітаю Вас, Гість
Головна » 2015 » Липень » 21 » Проект рішення Простоірвської сільської ради місцеві податки 2016
10:59
Проект рішення Простоірвської сільської ради місцеві податки 2016

ПРОСТОРІВСЬКА СІЛЬСЬКАРАДА

ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
_________________СЕСІЯ

РІШЕННЯ

 Від   _________ 2015 року

Село Просторе                                                                                      № ______

 

Про встановлення податків на

території Просторівської сільської

ради на 2016 рік

 

               Керуючись положеннями   ст.  26,59 Закону України "Про місцеве  самоврядування в Україні", Законом України від 28 грудня 2014 року      №71-УІІ « Про  внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», враховуючи необхідність впорядкування місцевих податків та зборів на території ради та контролю  за повнотою сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку,  транспортного та акцизного податків, Просторівська сільська рада 

ВИРІШИЛА:

Встановити на 2016 рік податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  на території Просторівської сільської ради та затвердити  Положення  про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  на 2016 рік (Додаток №1).

Установити на території Просторівської сільської ради Єдиний податок на 2016 рік та  затвердити Положення про Єдиний податок (Додаток №2).

Встановити на 2016 рік ставку транспортного податку на легкові автомобілі, які використовувалися до 5 років і мають об’єм циліндрів двигуна понад 3000 куб. см  з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль.

Встановити  на 2016 рік ставку акцизного податку з реалізації через роздрібну торговельну мережу пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, нафтопродуктів, біодизелю та скрапленого газу на території Просторівської сільської ради  на 2015 рік в розмірі 5 відсотків.  

Дане рішення  набирає чинності з 01.01.2016 р.

Довести дане рішення до відома мешканців Просторівської сільської ради

 Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Просторівської сільської ради з питань планування, бюджету і фінансів. 

Сільський голова:                                                                  Л. М. Костюченко                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

Додаток № 1

до рішення  ____ сесії  Просторівської сільської  ради

від  ___________№ ______

 

                                              ПОЛОЖЕННЯ

 про податок на нерухоме майно, відмінне  від земельної ділянки

Платники податку

            Платниками податку є фізичні та юридичні особи,  в тому числі  нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової та нежитлової нерухомості

Об'єкт оподаткування

            Об'єктом оподаткування є об'єкт житлової нерухомості.

            Об'єктом оподаткування є об'єкт нежитлової нерухомості – це будівлі, приміщення, що не віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду:

будівлі готельні – готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку;

будівлі офісні – будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей;

будівлі торговельні – торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування;

гаражі – гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки;

будівлі промислові та склади;

будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки);

господарські (присадибні) будівлі – допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо;

інші будівлі.

Не є об'єктом оподаткування:

а) об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

б) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

в) гуртожитки;

г) житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв'язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської ради;

д) об'єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об'єкта на дитину;

е) об'єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб'єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

є) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

ж) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

 

з) об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.

3.База оподаткування

3.1. Базою оподаткування є загальна площа об'єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

3.2. База оподаткування об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

3.3. База оподаткування об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно, виходячи із загальної площі кожного окремого об'єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об'єкт.

4. Пільги із сплати податку

База оподаткування об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 70 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

в) для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

г) інвалідам 1-ої та 2-ої груп

д) особам, на утриманні яких знаходиться троє та більше дітей віком до 18 років.

       Звільняються від сплати податку об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями).

Пільги з податку, що сплачується на відповідній території, з об'єктів житлової нерухомості для фізичних осіб визначаються виходячи з їх майнового стану та рівня доходів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

5. Ставки податку.

5.1. Ставки податку для об'єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням селищної ради в залежності від місця розташування (зональності) та типів таких об'єктів нерухомості у розмірі 0,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

 

5.2. Ставки податку для об'єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням селищної ради в залежності від місця розташування (зональності) та типів таких об'єктів нерухомості у відсотках від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування, а саме:

будівлі готельні – готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку  -- у розмірі 1,5  відсотка

будівлі офісні – будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей – у розмірі 1 (одного) відсотка;

будівлі торговельні – торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування - у розмірі 1,5 (півтора)  відсотка;

гаражі – гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки -- у розмірі 0,6  відсотка;

будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки) -- у розмірі 2  відсотка;

господарські (присадибні) будівлі – допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо -- у розмірі 0,5  відсотка;

інші будівлі -- у розмірі 1 (одного)  відсотка.

6.Податковий період        

6.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

7. Порядок обчислення суми податку

7.1. Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у такому порядку:

а) за наявності у власності платника податку одного об'єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється, виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до Податкового Кодексу та пільги органу місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об'єктів (у разі її встановлення) та відповідної ставки податку;

б) за наявності у власності платника податку більше одного об'єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об'єктів зменшеної відповідно до законодавства та пільги органу місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об'єктів (у разі її встановлення), та відповідної ставки податку;

в) за наявності у власності платника податку об'єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об'єктів, зменшеної відповідно до Податкового кодексу та пільги органу місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об'єктів (у разі її встановлення), та відповідної ставки податку;

г) сума податку розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об'єктів житлової нерухомості.

Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об'єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

7.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об'єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником, починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

8. Порядок сплати податку

8.1. Податок сплачується за місцем розташування об'єкта/об'єктів оподаткування і зараховується до бюджету сільської ради згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

Фізичні особи можуть сплачувати податок у сільській місцевості через квитанцією про прийняття податків.

9.Строки сплати податку

9.1. Податкове зобов'язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 10. Відповідальність платників.

Відповідальність платників за своєчасність сплати та подання податкової звітності передбачена Податковим Кодексом України.

 

 

               Сільський голова:                                        Л. М. Костюченко                                          

Додаток №2до рішення

Просторівської сільської ради ради

6-го скликання №_______від _________р.

ПОЛОЖЕННЯ     про єдиний податок

1. Платники податку

Платниками єдиного податку є суб'єкти малого підприємництва – фізичні та юридичні особи, які задовольняють умовам спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності і при цьому самостійно обрали даний спосіб оподаткування доходів шляхом отримання свідоцтва про сплату єдиного податку, форма та порядок видачі якого встановлюються Державною податковою службою України.

Суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку:

 1) перша група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300000 гривень;

2) друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

обсяг доходу не перевищує 1500000 гривень.

Дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб - підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи - підприємці належать виключно до третьої  групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи;

3) третя група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 20000000 гривень;

4) четверта група - сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків

  Не можуть бути платниками єдиного податку першої-третьої груп:

- суб'єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці), які здійснюють:

1) діяльність з організації, проведення азартних ігор, лотерей (крім розповсюдження лотерей), парі (букмекерське парі, парі тоталізатора);

2) обмін іноземної валюти;

3) виробництво, експорт, імпорт, продаж підакцизних товарів (крім роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів та діяльності фізичних осіб, пов'язаної з роздрібним продажем пива та столових вин);

4) видобуток, виробництво, реалізацію дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, у тому числі органогенного утворення (крім виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння);

5) видобуток, реалізацію корисних копалин, крім реалізації корисних копалин місцевого значення;

 6) діяльність у сфері фінансового посередництва, крім діяльності у сфері страхування, яка здійснюється страховими агентами, визначеними Законом України «Про страхування», сюрвейєрами, аварійними комісарами та аджастерами, визначеними  розділом ПІ  Податкового Кодексу;

7) діяльність з управління підприємствами;

8) діяльність з надання послуг пошти (крім кур'єрської діяльності) та зв'язку (крім діяльності, що не підлягає ліцензуванню);

9) діяльність з продажу предметів мистецтва та антикваріату, діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;

10) діяльність з організації, проведення гастрольних заходів;

  Не можуть бути платниками єдиного податку четвертої групи:

- суб’єкти господарювання, у яких понад 50 відсотків доходу, отриманого від продажу сільськогосподарської продукції власного виробництва та продуктів її переробки, становить дохід від реалізації декоративних рослин (за винятком зрізаних квітів, вирощених на угіддях, які належать сільськогосподарському товаровиробнику на праві власності або надані йому в користування, та продуктів їх переробки), диких тварин і птахів, хутряних виробів і хутра (крім хутрової сировини);

- суб’єкти господарювання, що провадять діяльність з виробництва підакцизних товарів, крім виноматеріалів виноградних (коди згідно з УКТ ЗЕД 2204 29 - 2204 30), вироблених на підприємствах первинного виноробства для підприємств вторинного виноробства, які використовують такі виноматеріали для виробництва готової продукції;

- суб’єкт господарювання, який станом на 1 січня базового (звітного) року має податковий борг, за винятком безнадійного податкового боргу, який виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

- фізичні особи - підприємці, які здійснюють технічні випробування та дослідження (група 74.3 КВЕД ДК 009:2005), діяльність у сфері аудиту;

- фізичні особи - підприємці, які надають в оренду земельні ділянки, загальна площа яких перевищує 0,2 гектара, житлові приміщення та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 100 квадратних метрів, нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 300 квадратних метрів;

- страхові (перестрахові) брокери, банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії, інші фінансові установи, визначені законом; реєстратори цінних паперів;

- суб'єкти господарювання, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків;

- представництва, філії, відділення та інші відокремлені підрозділи юридичної особи, яка не є платником єдиного податку;

- фізичні та юридичні особи - нерезиденти;

- суб'єкти господарювання, які на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку мають податковий борг, крім безнадійного податкового боргу, що виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

2. Ставки та порядок обчислення податку

 2.1. Ставки єдиного податку для платників першої - другої груп встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі у цій главі - мінімальна заробітна плата), та третьої групи - у відсотках до доходу (відсоткові ставки).

2.1.1. Для першої групи платників єдиного податку, визначеної Податковим кодексом України у розмірах:

            - 10 % розміру мінімальної заробітної плати , встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року на всі види діяльності, які дозволені для даної групи платників єдиного податку з усіма обмеженнями та особливостями, викладеними в Податковому кодексі України, крім платників єдиного податку, які провадять господарську діяльність з надання наступних побутових послуг населенню:

послуги з ремонту взуття - 5% розміру мінімальної заробітної плати;

виготовлення швейних виробів за індивідуальним замовленням – 5% розміру мінімальної заробітної плати;

додаткові послуги до виготовлення виробів за індивідуальним замовленням  -5% розміру мінімальної заробітної плати;

послуги з ремонту одягу та побутових текстильних виробів – 5% розміру мінімальної заробітної плати;

виготовлення меблів за індивідуальним замовленням –5% розміру мінімальної заробітної плати;

послуги з ремонту, реставрації та поновлення меблів –5% розміру мінімальної заробітної плати;

виготовлення теслярських та столярних виробів за індивідуальним замовленням –5% розміру мінімальної заробітної плати;

технічне обслуговування та ремонт автомобілів, мотоциклів, моторолерів і мопедів за індивідуальним замовленням –8% розміру мінімальної заробітної плати;

послуги з ремонту радіотелевізійної та іншої аудіо- і відеоапаратури –5% розміру мінімальної заробітної плати;

послуги з ремонту електропобутової техніки та інших побутових приладів –5% розміру мінімальної заробітної плати;

послуги з ремонту годинників –5% розміру мінімальної заробітної плати;

послуги з виконання фоторобіт –5% розміру мінімальної заробітної плати;

послуги з чищення та фарбування текстильних, трикотажних і хутрових виробів –5% розміру мінімальної заробітної плати;

послуги перукарень –8% розміру мінімальної заробітної плати;

ритульні послуги –8% розміру мінімальної заробітної плати;

послуги, пов’язані з сільським та лісовим господарством –5% розміру мінімальної заробітної плати;

послуги, пов’язані з очищенням та прибиранням приміщень за індивідуальним замовленням –5% розміру мінімальної заробітної плати. ”

2.1.2. Для другої групи платників єдиного податку, визначеної Податковим кодексом України, в розмірі 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, на всі види діяльності, які дозволені для даної групи платників єдиного податку з усіма обмеженнями та особливостями, викладеними в Податковому кодексі України,  крім платників єдиного податку, які провадять господарську діяльність з надання наступних побутових послуг населенню:

послуги з ремонту взуття - 10% розміру мінімальної заробітної плати;

виготовлення швейних виробів за індивідуальним замовленням – 10% розміру мінімальної заробітної плати;

додаткові послуги до виготовлення виробів за індивідуальним замовленням  -10% розміру мінімальної заробітної плати;

послуги з ремонту одягу та побутових текстильних виробів – 10% розміру мінімальної заробітної плати;

виготовлення меблів за індивідуальним замовленням –10% розміру мінімальної заробітної плати;

послуги з ремонту, реставрації та поновлення меблів –10% розміру мінімальної заробітної плати;

виготовлення теслярських та столярних виробів за індивідуальним замовленням –10% розміру мінімальної заробітної плати;

технічне обслуговування та ремонт автомобілів, мотоциклів, моторолерів і мопедів за індивідуальним замовленням –10% розміру мінімальної заробітної плати;

послуги з ремонту радіотелевізійної та іншої аудіо- і відеоапаратури –10% розміру мінімальної заробітної плати;

послуги з ремонту електропобутової техніки та інших побутових приладів –10% розміру мінімальної заробітної плати;

послуги з ремонту годинників –10% розміру мінімальної заробітної плати;

послуги з виконання фоторобіт –10% розміру мінімальної заробітної плати;

послуги з чищення та фарбування текстильних, трикотажних і хутрових виробів –10% розміру мінімальної заробітної плати;

послуги перукарень –10% розміру мінімальної заробітної плати;

ритульні послуги –10% розміру мінімальної заробітної плати;

послуги, пов’язані з сільським та лісовим господарством –10% розміру мінімальної заробітної плати;

послуги, пов’язані з очищенням та прибиранням приміщень за індивідуальним замовленням –10% розміру мінімальної заробітної плати

          2.1.3. Для третьої групи платників єдиного податку, визначеної Податковим кодексом України, встановлюється у розмірі:

      1) 2 відсотки доходу  -  у  разі  сплати  податку  на  додану вартість згідно з цим Кодексом;

      2) 4  відсотків  доходу  - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.

2.2. Ставка єдиного податку встановлюється для платників єдиного податку першої - третьої групи (фізичні особи - підприємці) у розмірі 15 відсотків:

            1) до суми перевищення обсягу доходу, визначеного у підпунктах 1-3 пункту 1 цього Положення;

            2) до доходу, отриманого від провадження діяльності, не зазначеної у реєстрі платників єдиного податку, віднесеного до першої або другої групи;

3) до доходу, отриманого при застосуванні іншого способу розрахунків, ніж зазначений у Податковому кодексі;

4) до доходу, отриманого від здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування.

5) до доходу, отриманого платниками першої або другої групи від провадження діяльності, яка не передбачена у підпунктах 1 або 2 пункту 1 цього Положення відповідно.

2.3. Ставки єдиного податку для платників третьої групи (юридичні особи) встановлюються у подвійному розмірі ставок, визначених пунктом 2.1..3 цього Положення:

 1) до суми перевищення обсягу доходу, визначеного у пп. 2.1.3. пункту 2 цього Положення;

 2) до доходу, отриманого при застосуванні іншого способу розрахунків, ніж зазначений у Податковому кодексі;

3) до доходу, отриманого від здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування.

2.4. У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп кількох видів господарської діяльності застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений для таких видів господарської діяльності.

2.5.  У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної або міської ради застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений цією статтею для відповідної групи таких платників єдиного податку.

 3. Порядок та строки сплати податку

3.1. Платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.

3.2. Нарахування авансових внесків для платників єдиного податку першої і другої груп здійснюється контролюючими органами на підставі заяви такого платника єдиного податку щодо розміру обраної ставки єдиного податку, заяви щодо періоду щорічної відпустки та/або заяви щодо терміну тимчасової втрати працездатності.

3.3. Платники єдиного податку третьої групи сплачують єдиний податок протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал.

 3.4. Сплата єдиного податку платниками першої - третьої груп здійснюється за місцем податкової адреси.

3.5. Платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

3.6. Суми єдиного податку, сплачені відповідно до  абзацу другого пункту 4.1. і пункту 4.5. цього Положення, підлягають зарахуванню в рахунок майбутніх платежів з цього податку за заявою платника єдиного податку.Помилково та/або надміру сплачені суми єдиного податку підлягають поверненню платнику в порядку, встановленому цим Кодексом.

3.7. Єдиний податок, нарахований за перевищення обсягу доходу, сплачується протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал.

3.8. У разі припинення платником єдиного податку провадження господарської діяльності податкові зобов’язання із сплати єдиного податку нараховуються такому платнику до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому до контролюючого органу подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з припиненням провадження господарської діяльності або анульовано реєстрацію за рішенням контролюючого органу на підставі отриманого від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

У разі анулювання реєстрації платника єдиного податку за рішенням контролюючого органу податкові зобов’язання із сплати єдиного податку нараховуються такому платнику до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому проведено анулювання реєстрації .

3.9. Платники єдиного податку четвертої групи:

3.9.1. самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового Кодексу;

3.9.2. сплачують податок щоквартально протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, у таких розмірах:

у І кварталі - 10 відсотків;

у ІІ кварталі - 10 відсотків;

у ІІІ кварталі - 50 відсотків;

у ІV кварталі - 30 відсотків;

3.9.3. утворені протягом року шляхом злиття, приєднання або перетворення у звітному податковому періоді, у тому числі за набуті ними площі нових земельних ділянок, вперше сплачують податок протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, в якому відбулося утворення (виникнення права на земельну ділянку), а надалі - у порядку, визначеному підпунктом 4.9.2 цього Положення;

3.9.4. що припиняються шляхом злиття, приєднання, перетворення, поділу у податковому (звітному) періоді, зобов’язані подати у період до їх фактичного припинення контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та місцем розташування земельних ділянок уточнену податкову декларацію;

3.9.5. зобов’язані у разі, коли протягом податкового (звітного) періоду змінилася площа сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду у зв’язку з набуттям (втратою) на неї права власності або користування:

уточнити суму податкових зобов’язань з податку на період починаючи з дати набуття (втрати) такого права до останнього дня податкового (звітного) року;

подати протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним періодом, контролюючим органам за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки декларацію з уточненою інформацією про площу земельної ділянки, а також відомості про наявність земельних ділянок та їх нормативну грошову оцінку;

3.9.6. у разі надання сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду в оренду іншому платникові податку, враховують орендовану площу земельних ділянок у своїй декларації. У декларації орендаря така земельна ділянка не враховується;

3.9.7. у разі оренди ними сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду в особи, яка не є платником податку, враховують орендовану площу земельних ділянок у своїй декларації;

3.9.8. перераховують в установлений строк загальну суму коштів на відповідний рахунок місцевого бюджету за місцем розташування земельної ділянки.

4. Податковий (звітний)   період

4.1. Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої та другої груп є календарний рік.    Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку третьої групи є календарний квартал.

4.2. Податковий  (звітний)  період  починається  з  першого числа першого місяця податкового (звітного) періоду і закінчується останнім календарним днем останнього місяця податкового (звітного) періоду.

Попередній податковий (звітний) рік для новоутворених сільськогосподарських товаровиробників - період з дня державної реєстрації до 31 грудня того ж року.

Податковий (звітний) період для сільськогосподарських товаровиробників, що ліквідуються, - період з початку року до їх фактичного припинення.

4.3. Для суб'єктів господарювання, які перейшли на сплату єдиного податку із сплати інших податків і зборів, встановлених цим Кодексом, перший податковий (звітний) період починається з першого числа місяця, що настає за наступним податковим (звітним) кварталом, у якому особу зареєстровано платником єдиного податку, і закінчується останнім календарним днем останнього місяця такого періоду.

4.4. Для зареєстрованих в установленому порядку фізичних осіб - підприємців, які до закінчення місяця, в якому відбулася державна реєстрація, подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для першої або другої групи, перший податковий (звітний) період починається з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому особу зареєстровано платником єдиного податку.  Для зареєстрованих в установленому законом порядку суб’єктів господарювання (новостворених), які протягом 10 календарних днів з дня державної реєстрації подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для третьої групи, перший податковий (звітний) період починається з першого числа місяця, в якому відбулася державна.  

  4.5. Для суб'єктів господарювання, які утворюються в результаті реорганізації (крім перетворення) будь-якого платника податку, що має непогашені податкові зобов'язання чи податковий борг, які виникли до такої реорганізації, перший податковий (звітний) період починається з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому погашено такі податкові зобов'язання чи податковий борг і подано заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування.

4.6. У разі державної реєстрації припинення юридичних осіб та державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, які є платниками єдиного податку, останнім податковим (звітним) періодом вважається період, у якому подано до контролюючого органу заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв'язку з припиненням провадження господарської діяльності.

4.7. У разі зміни податкової адреси платника єдиного податку останнім податковим (звітним) періодом за такою адресою вважається період, у якому подано до контролюючого органу заяву щодо зміни податкової адреси.

Сільський голова:                                            Л. М. Костюченко   

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Просторівської сільської ради ради «Про встановлення податків на території Просторівської сільської  ради на 2016 рік»

               Цей аналіз регуляторного впливу розроблений згідно повноважень органу            місцевого самоврядування відповідно до положень ст.  26,59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст. ст.. 1, 6, 7,8,10,12, 265,266, 268  Податкового кодексу України, ст.. ст.. 1, 5, 8, 12, 33,34  Закону  України  "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської  діяльності", на виконання та дотримання вимог положень ст. ст.. 1,6,7,8,10,12 Податкового кодексу України, ст.. ст.. 1, 5,8,12,33,34  Закону  України  "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської  діяльності", Постанови Кабінету  Міністрів України №308 від 11.03.2004 р. «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».

 

            Рішення сесії Просторівської сільської ради «Про встановлення податків на території Просторівської сільської ради на 2016 рік ” визначає правові, економічні, соціальні та організаційні засади щодо встановлення ставок  податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного, транспортного акцизного податків  та  затвердження положень про податок  на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,  на території Просторівської сільської ради та на єдиний податок спрямоване на дотримання вимог, встановлених законодавчими актами України.  

 

1. Опис проблеми, яку планується розв’язати шляхом прийняття даного рішення

     Прийняття даного рішення – регуляторного акту має на меті врегулювання правовідносин, що виникають в процесі розрахунку (обчислення), затвердження, справляння  податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного, транспортного акцизного податків  на території смт. Білокуракине.

Регуляторний акт визначає права та обов’язки учасників правовідносин у сфері оподаткування діяльності юридичних та фізичних осіб на територій селища, визначає комплекс заходів, необхідних для забезпечення порядку в сфері провадження, справляння податків  на території  селища.  

2. Цілі державного регулювання  

   Основною метою даного регулювання є створення сприятливих умов для розвитку інвестиційної діяльності, виконання вимог законодавчих та нормативних актів щодо порядку встановлення та справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного, транспортного та акцизного податків.

3. Альтернативи

 - визначення єдиних для всіх суб’єктів правовідносин умов, обмежень та порядку щодо справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,  єдиного, транспортного та акцизного податків на території смт. Білокуракине.

 - контроль за сплатою податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,  фізичних та юридичних осіб на території смт. Білокуракине;

 - врахування пропозицій та інтересів суб’єктів в процесі справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,  єдиного, транспортного та акцизного податків на території смт. Білокуракине.

 

4. Механізм і заходи, які забезпечать розв 'язання проблеми

Механізмом досягнення цілей регулювання є прийняття вказаного регуляторного акту.

 

5. Вигоди та витрати

  Просторівська сільська рада.  Вигоди:

дотримання фізичними та юридичними особами  вимог законодавчих актів щодо справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного, транспортного та акцизного податків  на території Просторівської сільської ради;

контроль надходжень до місцевого бюджету в частині місцевих податків та зборів;

встановлення єдиних для всіх суб’єктів правовідносин умов, обмежень та порядку щодо справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного, транспортного та акцизного податків на території смт. Білокуракине.

Суб’єкти – юридичні та фізичні особи:

 Вигоди:

можливість надання пропозицій стосовно розмірів податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного, транспортного та акцизного податків на території Просторівської сільської ради.

6. Очікувані результати прийняття регуляторного акту:

врегулювання правовідносин, що виникають в процесі розрахунку (обчислення), затвердження, справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного, транспортного та акцизного податків на території Просторівської сільської ради.

збільшення надходжень до місцевого бюджету.

контрольованість процесу оподаткування на місцевому рівні.

7. Переваги обраного способу досягнення цілі:

дотримання вимог, встановлених нормами діючого законодавства України в сфері оподаткування.

  - загальна доступність та участь громади при обговоренні даного проекту.

  - вирішується проблема організації оподаткування юридичних та фізичних осіб на місцевому рівні.

8. Обґрунтування строку чинності регуляторного акту

Регуляторний Акт приймається на рік, перегляд та внесення змін проводяться в разі потреби та внесенні змін до чинного законодавства.

9. Показники результативності регуляторного акту

Показники результативності регуляторного акту це:

- врегулювання правовідносин у сфері оподаткування  фізичних  та юридичних осіб на території Просторівської сільської ради;

- збільшення сум надходжень до місцевого бюджету;

-  контрольованість процесу оподаткування для суб’єктів– фізичних  та юридичних осіб на території Просторівської сільської ради;

- встановлення чіткого порядку розрахунку (обчислення), затвердження, справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки єдиного, транспортного та акцизного податків на території Просторівської сільської ради.

10. Визначення показників результативності регуляторного акта в разі його прийняття

Результативність прийняття даного регуляторного акту буде здійснюватися після набрання ним чинності.  

  Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акту та аналізу його регуляторного впливу  просимо надавати у письмовій формі:

поштою за адресою: Білокуракинська районна рада, смт. Білокуракине, пл. Горького, 6, Луганська обл., 92200,

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб та їх об’єднань приймаються протягом 30 днів з моменту   опублікування. 

 

 

 

 

 

Переглядів: 324 | Додав: Несквик | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0