Вітаю Вас, Гість
Головна » 2014 » Вересень » 29 » Перелік адміністративних послуг
16:08
Перелік адміністративних послуг

Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта –

розпорядження голови Білокуракинської районної державної адміністрації «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Білокуракинської районної державної адміністрації»

 

            Білокуракинська районна державна адміністрація відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, оприлюднює проект розпорядження голови Білокуракинської районної державної адміністрації «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Білокуракинської районної державної адміністрації».

 

            Проект розпорядження розроблено з метою забезпечення надання адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг Білокуракинської районної державної адміністрації представництвами органів виконавчої влади, які функціонують в районі, що є суб’єктами надання адміністративних послуг.

           

            Проект розпорядження розроблено відповідно до  статтей 6, 41  Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Закону України "Про адміністративні послуги", Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», розпорядження Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» від 16.05.2014 №523-р.

 

Проект розпорядження разом з аналізом регуляторного впливу оприлюднено на офіційному веб-сайті Білокуракинської районної ради в мережі Інтернет за адресою: http://blkrairada.at.ua.

 

Термін, протягом якого розробник проекту регуляторного акта (Білокуракинська районна державна адміністрація) приймає зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань складає один місяць починаючи з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу. 

Зауваження та пропозиції щодо проекту регуляторного акта необхідно надсилати у письмовому вигляді протягом місяця на адресу Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва: 01011, м. Київ, вул. Арсенальна 9/11, електронна адреса: inform@dkrp.gov.ua, та на адресу  Білокуракинської районної державної адміністрації: 92200, Луганська область, смт. Білокуракине, пл. Горького, 6, електронна адреса: brda17lk@ukrpost.ua.

 

           

 

 

Голова районної

державної адміністрації                                                                                         С.М. Малик

 

 

 

 

 

 

 

 

БІЛОКУРАКИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

голови районної державної адміністрації

 

 

« ___ »  __________                              смт. Білокуракине                                             №______

 

 

 

Про затвердження Переліку

адміністративних послуг, що надаються

через Центр надання адміністративних

послуг Білокуракинської районної

державної адміністрації

 

 

Керуючись статтями 6, 13, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», розпорядження Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» від 16.05.2014 №523-р, з метою впорядкування  та поліпшення надання адміністративних послуг, розширення доступу до інформації, необхідної для їх отримання, створення сприятливих умов для реалізації фізичним та юридичним особам їх конституційних прав, свобод і законних інтересів:

 

  1. Затвердити Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Білокуракинської районної державної адміністрації, що додається.

 

  1. Розпорядження голови Білокуракинської районної державної адміністрації від 30 грудня 2013 року №318 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Білокуракинської районної державної адміністрації» вважати таким, що втратило чинність.

 

  1. Це розпорядження набирає чинності з дня його опублікування, крім пунктів 9, 10, 18, 19, 27-38, затвердженого ним Переліку, які набирають чинності з 1 січня 2015 року.

 

  1. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Лапту В.М.

 

 

Голова районної

державної адміністрації                                                                                                  С.М. Малик

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Білокуракинської районної державної адміністрації

___________ №______

 

 

 

ПЕРЕЛІК

 адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Білокуракинської районної державної адміністрації

 

 

 

I. Перелік адміністративних послуг без урахування документів дозвільного характеру

    у сфері господарської діяльності

 

1. Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.

2. Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

3. Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи.

4. Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття.

5. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

6. Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них.

7. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення.

8. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням.

9. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна).

10. Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

11. Реєстрація громадського об’єднання.

12. Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання.

13. Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту.

14. Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання.

15. Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання. 16. Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення.

17. Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання.

18. Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення).

19. Оформлення та видача проїзного документа дитини.

20. Оформлення та видача паспорта громадянина України.

21. Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого.

22. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.

23. Реєстрація місця проживання особи.

24. Зняття з реєстрації місця проживання особи.

25. Реєстрація місця перебування особи.

26. Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи.

27. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

28. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.

29. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

30. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.

31. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

32. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.

33. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.

34. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;

обмеження у використанні земель;

про земельну ділянку;

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації.

35. Видача довідки про:

1) наявність та розмір земельної частки (паю);

2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

36. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.

37. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

38. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

39. Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів.

40. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта  господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

 

 

 

II. Видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного

     характеру у сфері господарської діяльності

 

1. Видача експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об’єктів), що здійснюють виробництво харчових продуктів, підконтрольних ветеринарній службі, та для агропродовольчих ринків.

2. Видача експлуатаційних дозволів для потужностей (об’єктів): з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.

3. Видача дозволу на проведення заходів із залученням тварин.

4. Видача ветеринарних документів: міжнародні ветеринарні сертифікати (для країн СНД – ветеринарні свідоцтва форми №1, №2 та №3) – при переміщенні за межі України.

5. Видача ветеринарних документів: ветеринарні довідки – при переміщенні в межах району.

6. Видача ветеринарних документів: ветеринарні свідоцтва (для України – форми №1 та №2) – при переміщенні за межі території Автономної республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, районів, міст.

7. Видача експлуатаційного дозволу операторам потужностей  (об’єктів), що здійснюють введення в обіг харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі.

 

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації                                                                                            В.М.Дегтярьова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз

регуляторного впливу до проекту  розпорядження голови Білокуракинської  районної державної адміністрації  «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг  Білокуракинської  районної державної адміністрації»

 

            1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати.

Для отримання адміністративних послуг суб’єкти звернення вимушені багаторазово звертатись до різних адміністративних органів, іноді навіть у рамках отримання однієї послуги, вистоювати черги в очікування прийому відповідними працівниками адміністративних органів та очікувати результат надання адміністративних послуг невизначений період часу. До того ж, іноді має місце затягування розгляду заяв, клопотань, звернень, що негативно впливає на розвиток підприємництва та сприяє формуванню в суспільстві негативного іміджу влади.

 Прийняття розпорядження голови Білокуракинської  районної державної адміністрації  «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг  Білокуракинської  районної державної адміністрації» дасть змогу розв’язати проблеми та недоліки об’єктивного та суб’єктивного характеру, що створюють значні труднощі для одержувачів адміністративних послуг в Білокуракинському районі:

  • відсутність достатньої інформації щодо порядку надання адміністративних послуг;
  • представники органів, які надають адміністративні послуги розміщені в різних приміщеннях;
  • необхідність звернення до декількох представників органів, які надають  адміністративні послуги для вирішення питань, що передують отриманню кінцевого документа як результату надання адміністративної послуги;
  • одержувачу послуг необхідно здійснити багато погоджувальних дій у значної кількості представників органів, які надають адміністративні послуги, що збільшує термін отримання адміністративної послуги;
  • наявність різноманітних баз даних виконавчих органів влади та інших відомств, не пов’язаних між собою, та необхідність збору одержувачем послуг підтверджуючої інформації з різних організацій для отримання кінцевого результату;
  • відсутність єдиної системи взаємодії представників органів, які надають адміністративні послуги щодо надання адміністративних послуг;
  • відсутність відкритої та зрозумілої інформації щодо надання адміністративних послуг.

            2. Цілі регулювання.

Основною  метою проекту є створення зручних і сприятливих умов отримання адміністративних послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади.

Головним завданням прийняття цього акта є: побудова ефективної системи надання адміністративних послуг представниками органів, які надають адміністративні послуги в Білокуракинському районі шляхом створення та функціонування Центру надання адміністративних послуг  Білокуракинської  районної державної адміністрації (далі-Центр).

Прийняття даного розпорядження має на меті декілька цілей:

  • забезпечення можливості отримання суб’єктами господарювання та населенням адміністративних послуг у одному приміщенні за принципом «єдиного вікна» у чітко встановлені строки, в комфортних умовах з мінімальними витратами часу на очікування прийому адміністратором.
  • забезпечення вільного доступу суб’єктам звернення до інформації щодо порядку, умов, строків, вартості (у разі платності) адміністративних послуг, а також до інформації про стан, хід та результати розгляду заяв, клопотань, звернень у відповідних адміністративних органах;
  • виключення випадків виникнення корупційних діянь за рахунок відсутності безпосереднього спілкування суб’єктів звернень з представниками адміністративних органів;
  • запровадження сучасних форм надання адміністративних послуг та підвищення якості їх надання;
  • удосконалення взаємодії виконавчих органів, місцевих дозвільних органів, посадових та службових осіб цих органів у сфері організації надання адміністративних послуг за принципом «організаційної єдності».

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей.

Розглянуто такі альтернативні способи досягнення визначених цілей:

У разі залишення ситуації без змін досягнення визначених цілей неможливе, так як суб’єкти господарювання та громадяни звертаються за наданням адміністративних послуг безпосередньо до адміністративного органу. Дана процедура не є прозорою, відсутній громадський контроль та не відповідає Закону України «Про адміністративні послуги».

Від такої альтернативи необхідно відмовитись.

Прийняття даного проекту розпорядження дасть можливість:

- звернувшись до адміністратора у Центрі суб’єкти господарювання та громадяни матимуть можливість раціонально скоротити кількість документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;

- безперешкодно суб’єктам господарювання та громадянам одержувати необхідну інформацію для отримання адміністративної послуги;

- реалізація прав та інтересів громадян та суб’єктів господарювання через публічне обговорення проекту регуляторного акта.

На підставі вищевикладеного можна дійти висновку, що дана альтернатива є прийнятною та забезпечує реалізацію Закону України «Про адміністративні послуги».  

4. Механізм та заходи, які пропонуються застосувати для розв’язання проблеми.

Проектом цього регуляторного акта передбачено затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Білокуракинської районної державної адміністрації, яким передбачено створення зручних умов для отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання:

  • організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
  • спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
  • забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;
  • забезпечення надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

Реалізація такого регуляторного акту забезпечить надання адміністративних послуг виключно через Центр надання адміністративних послуг Білокуракинської районної державної адміністрації, а також реалізувати основні принципи державної політики у сфері надання адміністративних послуг у частині забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень. 

5. Обґрунтування можливості  досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.

Вплив зовнішніх факторів на дію регуляторного акту.

На дію цього регуляторного акту можуть вплинути економічна криза – нестабільне матеріальне становище суб’єктів господарювання може призвести до відмови від провадження господарської діяльності. Також негативним фактором можуть бути темпи інфляції, при яких вартість (у разі платності) адміністративних послуг можуть значно підвищитись.

Позитивно на дію цього регуляторного акту може вплинути розвиток сучасних комп’ютерних технологій, який дасть змогу підвищити ефективність та прозорість діяльності Центру, створити зручні та сприятливі умови для отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечить підвищення якості надання адміністративних послуг.

Оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акту.

Впровадження вимог цього регуляторного акту не потребує додаткових витрат з бюджету. Перевагою впровадження регуляторного акту є спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

Нагляд та контроль за додержанням вимог акту.

Здійснення контрольного нагляду за додержанням вимог цього регуляторного акту буде здійснюватись райдержадміністрацією шляхом проведення базового, повторного та періодичного відстеження.

Звіти по відстеженням даного регуляторного акту будуть надаватись до спеціально уповноваженого органу та публікуватись в засобах масової інформації.

            6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акту. Аналіз вигод та витрат.

Сфера дії

Витрати

Вигоди

Держава

На утримання Центру надання адміністративних послуг

- відкритість, прозорість та зрозумілість процедур з надання адміністративних послуг;

- дотримання принципу організаційної єдності;

- раціональна мінімізація кількості документів та процедурних дій, необхідних для надання адміністративних послуг;

- мінімізація черг суб’єктів звернення в адміністративних органах;

- вивільнення (збільшення) часу в адміністративних органах для виконання посадових обов’язків стосовно якісного надання адміністративних послуг завдяки мінімізації або повній відсутності прямого спілкування з суб’єктами звернень;

- мінімізація корупційної складової;

- оперативність вирішення питань, пов’язаних з наданням адміністративних послуг;

- налагодження прозорих і партнерських стосунків у співпраці учасників ЦНАП, адміністративних органів та суб’єктів звернень;

- формування в суспільстві позитивного іміджу влади.

Громадяни

 

Немає

- доступність та зручність (місце розташування, режим роботи ЦНАП);

- належні умови для очікування та заповнення необхідних документів (бланків, заяв, тощо), у тому числі для осіб з обмеженими фізичними можливостями (особливими потребами);

- чітке визначення переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги;

- отримання адміністративних послуг у одному приміщенні за принципом «єдиного вікна»;

- мінімізація часу на очікування в черзі;

- мінімізація кількості відвідувань ЦНАП для отримання результату надання адміністративної послуги;

- контроль адміністраторів за обґрунтованістю плати за адміністративні послуги;

- отримання у приміщенні ЦНАП професійних консультацій щодо порядку надання адміністративних послуг та допомоги в оформленні документів, необхідних для їх отримання;

- вивільнення часу, який раніше витрачався на багаторазові відвідування різних адміністративних органів та перебування в чергах для отримання конкретної послуги;

- визначеність та зменшення термінів надання адміністративних послуг;

- наявність та доступність інформації про перелік та порядок надання адміністративних послуг;

- доступ суб’єктів звернень до інформації про стан, хід та результати розгляду їх звернень. 

Суб’єкти господар­ської діяльності

Немає

- доступність та зручність;

- належні умови для очікування та заповнення необхідних документів (бланків, заяв, тощо), у тому числі для осіб з обмеженими фізичними можливостями (особливими потребами);

- чітке визначення переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги;

- отримання адміністративних послуг у одному приміщенні за принципом організаційної єдності;

- мінімізація часу на очікування в черзі;

- мінімізація кількості відвідувань ЦНАП для отримання результату надання адміністративної послуги;

- можливість отримання бланків заяв за місцем отримання послуги;

- контроль адміністраторів за обґрунтованістю плати за адміністративні послуги;

- отримання у приміщенні ЦНАП професійних консультацій щодо порядку надання адміністративних послуг та допомоги в оформленні документів, необхідних для їх отримання;

- вивільнення часу, який раніше витрачався на багаторазові відвідування різних адміністративних органів та перебування в чергах для отримання конкретної послуги;

- визначеність та зменшення термінів надання адміністративних послуг;

- наявність та доступність інформації про перелік та порядок надання адміністративних послуг;

- доступ суб’єктів звернень до інформації про стан, хід та результати розгляду їх звернень. 

 

7. Термін дії акта

Даний проект регуляторного акту – розпорядження голови Білокуракинської  районної державної адміністрації  «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг  Білокуракинської  районної державної адміністрації» є загальнообов’язковим до застосування та може бути використаним протягом необмеженого терміну. Він запроваджується без встановлення обмежень по часу, проте існує ймовірність, що на нього можуть вплинути невизначені зовнішні та внутрішні чинники, пердбачити які на сьогодні не є реальним. Тому, дія даного акту є необмежена до моменту настання факторів, які можуть вплинути на суттєвий зміст цього акту або на його цілі.

            8. Визначення показників результативності регуляторного акту.

У результаті впровадження регуляторного акту буде досліджуватися та вивчатися:

- кількість адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг;

- кількість суб’єктів господарювання та фізичних осіб, на яких буде поширюватися дія акта (кількість звернень одержувачів адміністративних послуг);

- кількість адміністративних органів, які за принципом організаційної єдності надають адміністративні послуги у Центрі;

- розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта;

- розмір коштів та час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта,

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень акта;

- кількість наданих адміністративних послуг;

- середній термін розгляду звернення;

- кількість скарг одержувачів послуг з приводу порушення порядку та якості надання адміністративні послуг.

            9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту.

            З огляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу, відстеження результативності цього регуляторного акта буде здійснюватись статистичним методом шляхом збору та обробки інформації роботи зазначеного Центру, соціологічним методом шляхом анкетування споживачів адміністративних послуг.

Заходи відстеження здійснюватимуться відділом економічного розвитку і торгівлі районної державної адміністрації.

Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта буде проведено  до дня набрання чинності регуляторного акта.

Повторне відстеження регуляторного акта буде проведено через рік з дня набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.

Періодичне відстеження результативності проводиться кожні три роки після проведення повторного відстеження результативності.

 

 

Адміністратор районної

державної адміністрації                                                                                            І.О. Степаненко

 

 

Переглядів: 74 | Додав: Несквик | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar